• Online/virtuele Teambuilding Cocktail Workshop!
  • DIY Cocktailpakket met toelichting van mixologist (video-call)!
  • Leuke serving rituals!
  • Cocktailboxen besteld voor dinsdag middernacht, worden op woensdag vers bereid, verpakt en verzonden!
  • OPGELET: vermits we met verse en lokale producten werken, is er een beperkte houdbaarheid voor sommige artikelen!
Cocktail en Giftshop » Retourneren - levertijd en verzendkosten - klachten - betaalmethodes

 

RETOURNEREN
Veel producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

Sommige producten zijn om hygiënische redenen verzegeld. Na opening mogen deze niet retour. Deze producten mogen wel gewoon retour als de verzegeling niet is verbroken. U heeft dan het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via bestelling@cocktail-en-giftshop.be. Hiervoor dient u verplicht het 'formulier herroepingsrecht' in te vullen. Dit formulier vindt u terug op onze website bij de documenten. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 



VERZENDINGSKOSTEN

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 6,25 voor bestellingen onder de € 75,- en met een maximaal gewicht van 5kg
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van B-post. Het moment van afleveren kunnen wij helaas niet garanderen, maar het pakket kan gevolgd worden via een unieke track&trace code.

Alle cocktailboxen met kwaliteitsingrediënten kunnen gratis afgehaald worden of kunnen geleverd worden door B-post. Tot dinsdag middernacht kunnen bestellingen geplaatst worden. Op woensdag wordt alles vers bereid, verpakt en verzonden.


 

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar bestelling@cocktail-en-giftshop.be of via de post: Via de post: Comme Chez Soif, Antwerpsesteenweg 78, 2840 RUMST

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Dit is sinds 15 februari 2016 mogelijk voor consumenten in de EU.


 

BETAALMETHODES

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– iDEAL
– Bancontact